Loppis -all day long!

God kväll, ledsen att jag inte bloggat mer idag mer än ett frukost inlägg men jag har haft en riktigt kul dag! Direkt efter frukosten åkte vi till en loppis som skulle befinna sig på Slottskogsvallen. Jag har nog inte berättat det men jag älskar att fynda och hitta saker på loppis! När vi kom dit var det riktigt stort och det var många som sålde. Priserna låg lågt, och kan kunde pruta så det gick bra för mig, haha! Jag fick hem 12 saker- 4 smycken, 5 plagg, ett par solglasögon och ett nagellack! Jag kommer lägga upp lite nu under kvällen, riktigt nöjd över min saker.
Efter att vi hade varit där i tre timmar åkte vi hem, åt grillat och sedan dess har jag legat på altanen.
 
Lite senare ikväll ska jag & Bella ner till havet, vi ska ta moppen och köpa med oss lite jordgubbar!
Strax kommer bilder på vad jag köpte, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0