Kulturkalas!

God kväll! Efter lunch åkte vi ju in till stan. Vi kikade runt på Kulturkalaset och Annie (vår gäst) tyckte bra om Göteborg! Vi såg på flera föreställningar och gick runt och kikade på vad dom hade att erbjuda. Kvällens slutade med att gå i butiker. Annie som är här på besök blev helt galen när hon såg alla butiker och kläder. Hon bor i en liten stad som heter Bromölla, det är inte mycket till shopping där nere. Vi hade i alla fall en riktigt trevlig kväll, vi åt även på Subway. Jag kommer visa er plaggen imorgon för nu ska vi äta och sedan ska jag fixa tjejernas naglar. Kuul!! Jag hoppas ni förstår att jag inte lägger så mycket tid på bloggen nu när Annie besöker oss här!
Ha en trevlig kväll och godnatt!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0