Höstens måste!

Ja som ni ser har jag redan börjat fundera kring höstens kläder. Jag har bestämmt mig för att gå inför lite mer när det gäller min klädsel. Speciellt nu inför hösten också! Stickade tröjor i naturens färger, snygga klänningar med boots eller ett par boyfriend jeans och en blus från Monki, varför inte? Något som ska jag köpa innan jag börjar gymnasiet är klänningen och byxorna. Sedan känner jag för allt på mitt lilla klädcollage, mumma!
Dr Martens ska jag önska mig i födelsedagspresent, otroligt snygga skor! Konstigt att jag inte lagt märke till det tidigare.. Ett par clubmaster brillor ska jag skaffa mig och ett par "titian Sunglasskeeper" från Monki ska inskaffas!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0