Happy b-day Alex! ♥

Grattis på födelsedagen Alexander!! 36 år och super snyggg! ♥

Hejhej! Ville ju passa på och gratta min favorit skådespelare som fyller 36, visst ser han inte ut som 36? Så om 4 år fyller han 40, haha knappt! Nu kanske ni undrar varför jag sitter här och tar min tid åt bloggen när jag ska på klassfest. Det blev tyvärr inställt nämligen eftersom att det var många som inte kunde komma, därför bestämde Emy (som skulle hålla i festen) att ta det någon annan helg! 
Sedan jag kom hem från loppisen har jag åkt med moppen och gjort lite ärenden och träffat Bella en liten kortis. Vi åkte och köpte godis, det är ju trots allt lördag! Ikväll blir faktiskt mina planer att vara hemma och vila lite. Vill inte att min förkyldning ska bli värre nu när skolan börjar på allvar på måndag! 
Det blir lite gott att äta och en bra box, det var ett tag sedan!
Skriver strax igen! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0