Glass & Hallon är livet!

Hejhej! Jag diggar verkligen min klass. Idag hade vi lite mer lekar osv och jag lärde känna fler tjejer och killar. Jag vill bara tillföra att jag är såå glad att jag valde Jensen, jätte bra klass och goa elever även riktigt bra lärare. Jag är riktigt nöjd! Jag kan ju inte mera än att säga att jag längtar till skolan varenda dag nu. Min skoldag slutade med lunch på Subway med några tjejer från klassen - Emmy, Hanna, Olivia, Julia, Mikaela & Julia. Ni vet ju inte vilka dom är än men ni kommer säkert få se dom i bloggen längre fram. Imorgon ska vi spendera dagen utomhus i stan med den andra klassen. 
Nu ska jag fortsätta äta på min glass och mina hallon, ta det lugnt och kolla på film. Börjar nämligen bli sjuk.
Ni får fortsätta ha en fin eftermiddag ska även svara på era frågor!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0