En meningsfull konsert

Jag & Hanna! Ulrika var även med men fick tyvärr ingen bra bild på henne!Ja rubriken säger allt. Vilken riktigt grym konsert jag gick på! Det var fullt drag, några favoriter spelades och kvällen sken! Känns skönt att ha spenderat denna kvällen åt något gott. Konserten var även till minne av en medlem i bandet som avled i "en mystisk bussolycka"-säger tidningarna. Ljudteknikern Tom Hofwander sörjdes med en & annan låt. Det var starkt av henne att ta upp det, riktigt fint. Meningsfull kväll!
Favoriterna som "Jag kommer, dumpa mig, 17 år, stoppa mig, mitt hjärta blöder, satan i gatan, välkommen in & snälla bli min" spelades. Jag är riktigt lycklig över spellistan! Tack Veronica för att du avslutade min sommar på det bästa sättet!
Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Amanda Olsson Sernborn

Min lilla fotograf ♥ Bäst bilder tar du baby!

Svar: Mitt lilla hjärta, bäst är du! ♥ ♥
Disa Thorsson

2012-08-25 @ 18:20:24
URL: http://www.amandaolssons.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0