En dag på Rörö

God kväll! Idag hängde jag med Bellas och hennes familj ut till Rörö! Det var lika mysigt som vanligt, det är sådan frihet att bara ta båten ut mellan öarna och bara välja en som passar. Vi grillade och fikade och hade det jätte trevligt tillsammans med tre andra familjer också!
Efter denna dagen på havet så är jag helt slut, somnade ute på altanen förut så tyvärr ska jag strax gå till sängs. Känner mig faktiskt lite småsjuk, tröstar mig med resterna från min B&J igår! 
Blir inge mer inlägg idag, förlåt men jag är så trött. Imorgon blir det mer sol & bad med min kusin!
Här får ni lite färre bilder än vanligt, men ändå. Godnatt!
Snygga Bella!Wilma, Bellas lillasyster!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0