4 dagar kvar

God morgon! Nu har jag varit vaken i någon timme. Solen skiner och jag satt precis ute och åt frukost. Jag ska verkligen försöka njuta av dessa 4 dagar som är kvar på detta sommarlovet.
För er som har missat, jag börjar på Jensen Gymnasium samhällslinjen med inriktning på beteénde nu på tisdag morgon. Det kommer bli så kul att börja om och bli som en ny människa. Känner ingen, ingen känner mig och jag kan vara exakt den jag vill vara. Dock är det en bit att åka, förs 25 minuter med buss och sedan på centralen ska jag ta ytterligare en buss mot Avenyn som tar max 5 minuter! Jag tror att jag ska ta en tur in till stan nu på förmiddagen för att ta tiden och kolla alla bussar! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0