10 Augusti

Hejhej! Igår kväll tog jag och Bella moppen till havet och träffade mina ex-klasskompisar! Vi satt och snackade i några timmar och hade faktiskt riktigt trevligt! Förutom alla killar så var Amandorna där, Issa och Linnea! Vid 11 slaget tog jag & Bella moppen hem till Amanda Magnum tillsammans med Amandorna och kollade på film, Breaking Dawn. Jga var väl hemma vid 1 halv 2. Det är alltid kul att göra lite spontan saker, och det är härligt att ha moppe även om jag har tröttnat på att köra!

Idag i alla fall ska jag se vad som händer nu på förmiddagen men i eftermiddag ska jag & Bella träffa Amandorna igen. Jag kan inte berätta så mycket mer för jag vet inga planer, spontant spontan spontan!
Ha en toppen fin dag trots det mysiga regniga vädret!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0