00:57

God natt, eller vad ska jag skriva, haha! Just nu ligger jag i sängen redo för att sova. Hade en riktigt mysig och rolig kväll med Bella, som alltid! Även om min dag var planerad att stanna hemma och ta det lugnt så blev det fart i alla fall, men en riktigt bra dag blev det!
Imorgon ska jag till Biltema och köpa lite saker till min moppe, bensin läcker nämligen. Ska även på släktkalas och fira min kusin. Kommer bli kul att träffa lite släkt på pappas sida eftersom att jag träffade min morbror och morfar sist. 
Imorgon kommer jag bjuda på bilder från France och även från ikväll. Tog vackra bilder i solnedgången! 
Sov så gott, så skriver jag imorgon! 
Kramis!

Kommentarer
Postat av: Bellisen

Och du valde den snyggaste bilden ja haha! -.-

Svar: Sötaste! ^^
Disa Thorsson

2012-08-04 @ 01:36:25
URL: http://Isabellahylens.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0