Små ärenden

Heej! Vissa kanske undrar vart jag tog vägen eftersom att jag inte har bloggat. I förmiddags åkte jag själv in till stan för ingen annan kunde. Jag köpte present till Amanda Magnum eftersom att hon ska ha sin tjejmiddag imorgon! Kollade även efter något sött att ha på skolavslutningen och jag hittade en linne. Som jag har sagt innan ska jag lägga mer tid och pengar på balklänningen och jag vill bara ha något enkelt på skolavslutning - linne, shorts och några söta ballerina! Jag hittade ett riktigt sött linne men tyvärr fanns den inte i min storlek men det ligger en lindex här i närheten så jag ska hoppa på moppen och åka dit! Nu ska jag äta och sedan åka, ha en toppen fin eftermiddag, solen bara skiner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0