Påskloooov!


Några dekorationer om man ska göra påskcupcakes, som jag då! :)

Oh herregud vad trött jag är! Satt från klockan 11.00-13.30 och gjorde matteprov! Det gick väldigt bra och det blev en perfekt avslutning på denna underbara torsdagen, även om jag håller på och somna nu! Ja det ska bli riktigt skönt med lov, ladda batteriena inför dom andra NP proven och annan skit som kommer nu efter lovet, men då kommer jag vara peppad och utvilad! Jag har inga planer av resten av dagen, ska bara ta det lugnt. Tråkigt men ändå skönt att inte behöva göra något!

Förresten i helgen kommer några i min släkt hit, jag ska baka påsk cupcakes (få se hur det går) det är alltid lika spännande och se hur det blir! Hoppas ni alla där ute får ett riktigt riktigt bra påsklov! KRAM!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0