Från en riktigt bra start, till ett hemskt slut

Hej! Vissa av er kanske blev lite förvirrade när ni såg det senaste inlägget men nu mår jag fint! Ska berätta allt!
Jag hade det verkligen riktigt kul igår! Igår så lunchade jag, Amanda, Linnea, Josephine, Julia och Issa på Jensen! Det var riktigt mysigt och maten var riktigt god och mättande. Sedan köpte vi lite godis och sedan åkte alla hem för att sedan träffas ikväll! Jag hängde med Amanda hem och så var vi där ett tag. Hon sminkade mig riktigt snyggt, som hon alltid gör. Vi åt middag och pratade ganska mycket! En väldigt bra start på dagen! Amanda fick ett presenkort på Make up store av Linnea, Julia och Issa och av mig fick hon ett Åhlens presenkort! 

Och så igår kväll var några andra kompisar nere vid havet och grillade så vi joinade dom. Vi tog mopparna ner till havet och det var så vackert och mysigt! Men efter en stund blev det riktigt kallt och jag och Amanda hade på oss vårjackor, smarta flickor! Vid 10 halv 11 åkte jag hem, ni vet verkligen inte hur mycket jag frös. Jag kände inte mina fötter, ben eller händer.

Efter att åkt hälften av vägen känner jag att desto mer jag gasar så reagerar inte moppen, jag gasade och gasade men inget hände och till slut fick jag bensin stopp. Som tur var stannade moppen på ett bra ställe, som en liten parkering bredvid vägen. Tyvärr fanns det inga lampor heller så det var mörkt, helt mörkt. Fick typ panik och visste inte vad jag skulle göra. Kickade och kickade men inget hände så jag ringde mamma och hon kom. Tyvärr hade vi bara lite bensin hemma så moppen startade inte. Jag fick leda den hem. Ne fyfan vad jobbigt det var, tung moppe också. Aja det posetiva är att från att vara iskall till svettig när jag kom hem.

Idag mår jag fin fint men jag har träningsverk. Haha känner att jag överdriver lite men jag vill bara ha sagt det. Det är jobbigare än vad ni tror att få bensin stopp när det är kol svart ute, iskallt och några kilometer hemmifrån. Detta ska inte hända igen. Tack! Nu blir detta inlägget så långt så jag skriver i ett annat vad jag ska göra idag! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0