Español


Heej! Jag har suttit hela eftermiddag nu efter första dagen i skolan med min Spanska. Vi håller på med ett reseprojekt som ska vara klart nästa vecka. Det är bra att jag är så motiverad och känner mig peppad annars hade jag inte orkat med allt som kommer. Det är väldigt ofta att jag har det lugnt i en period i skolan och sedan kommer allt i en enda klump. Nästa vecka är det många saker som ska lämnas in och så var vi några få prov som man måste prestera bra på, såklart! Försöker få det mesta gjort här hemma idag så jag kan fokusera på nationella och andra prov. Det spelar typ ingen roll för mig om inlämningen är nästa vecka, jag vill ha haft det gjort!

Kommer nu att lägga bloggen åt sidan resten av kvällen men vid 9 återkommen jag med dagens outfit och lite annat! Lite spontan här då...Ge in upp när det gäller skolan, speciellt inte i 9:an för då tävlar man om platser till gymnasiet om man måste ha en bra poäng. Men sedan är det inte slut. Efter gymnasiet tävlar man om högskoleplatser. Det är eran framtid som står på spel när man sitter i klassrummet med pennan i handen, peppa er själva och era kompisar! Ni behöver det och kommer behöva det längre fram! Ge inte upp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0