Torsdag

Hej! Har precis ätit två riktigt goda rostade mackor tillsammans med varm choklad... Det var gott må jag säga, speciellt med marshmallows på toppen! Har riktigt ont i halsen så det var perfekt med något varmt. Innan min lilla kvällsmåltid så var jag nere vid havet tillsammans med alla! Orkar inte räkna upp alla, men vårt "gäng" i alla fall! Vi hade det mysigt i solnedgången men lite innan 12 så åkte vi hem. 
Annars då? Vid halv 10 imorse åkte jah hem till Bella! Vi myste i hennes säng och åt frukost ihop. Super duper mys! Spenderade förmiddagen med henne, men jag hann även städa mitt rum och duscha! Vi åt god spontan lunch också, riktigt bra! Vid 8 skiljdes vi åt, det var härligt att få prata med min Bells! Skönt att få prata ut! Konstigt att vi alltid har lika mycket att prata om även om vi snackar hela tiden.. Men det är hur bra som helst & mysigt så jag klagar inte!
Nu ska jag sova, godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0