Morgon inlägg

Godmorgon! Just nu sitter jag och äter frukost, om lite mindre än en timme ska jag dra iväg till sista jobb dagen denna veckan! Ska bli otroligt skönt att få ledigt resten utav veckan. Efter jobbet ska jag träffa Ulrika vilket ska bli så otroligt skönt!
I alla fall, jag hade en jätte bra gårdag även om jag jobbade 8 timmar. För vid 2 kom Bella förbi mitt jobb, herregud vad glad jag blev! Hade inte haft en enda kund på 3 timmar och helt plötsligt stiger det in nån. När man märker att det är ens bästis Bells så blir man glad! Hon höll mig sällskap ända tills jag stängde butiken vid 18. Vi beställde pizza, snackade en massor och pratade med min underbara Fredrik på Face-time!! Det var såå oerhört underbart att få se honom, även om det inte var i verkligheten så var det så skönt att få höra hans röst! Efter jobbet åkte jag och Bella hem till henne. Vi bara slappa i hennes säng, åt och pratade med Fredrik!

Ni får ha en riktigt bra onsdag! Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0