Last day

(Bild tagen av: Ulrika)
(Bild tagen av: Ulrika)
Hejsan! Jag vill inleda detta inlägget med att säga att jag har haft en så otroligt bra påsklov!! Jag har haft så roliga och fina dagar, kommer minnas detta lovet lite speciellt mycket faktiskt! Det hade ju verkligen inte varit fel ifall jag hade fått dela några av dagarna med min älskade Caroline också, jag har tänkt på henne varenda dag av detta lovet. Såklart tänker jag på henne varenda dag, men lite extra nu eftersom att vi är lediga. Det har känts så otroligt konstigt att inte fått träffa henne nu när vi har lov och allt. Men som tur är har jag fyllt dagarna med annat fint, men hon har alltid varit med mig. Det känns såklart trist att skolan börjar imorgon igen men jag känner att jag behöver lite rutiner igen, tror denna veckan kommer vara rätt så lugn faktiskt!
 
Igår var jag med min älskade Ulrika. Vi spenderade dagen i stan vilket var hemskt mysigt! Vi tog båda med oss våra kameror och fotade. Tog med henne till Järntorget där vi fotade som fina träden. Sedan köpte vi med oss sushi och åt lunch i Slottsskogen, det var hur varmt som helst och hur mycket folk som helst! Men så otroligt mysigt! Sedan drog vi in mot stan och köpte varsin glass och satte oss vid kanalen. Hade en riktigt bra dag tillsammans med min Ulrika! På kvällen åkte jag, Bella och Amanda till havet och träffade Fredrik och hans kompisar. Vi grillade hamburgare och hade det jätte trevligt under stjärnorna. 
 
Idag har jag varit hemma hos farmor & farfar och grillat men nu ska jag plugga trots det fina vädret..
Hoppas att ni har haft en bra lov, jag har haft det riktigt bra och har även fått ett bra avslut! 
Puss på er, ta hand om varandra! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0