Uppskatta livet innan det är för sent.

Hej allihopa! Nu har jag precis lämnat matteboken för kvällen, eftersom att jag är ledig imorgon ska jag nog ha en liten myskväll, jag sa tidigare att vi hade resursdag men det var det inte, bara en ledig dag! Eller ah, dom som har utvecklingssamtal ska till skolan imorgon men inte jaag! Hade en bra dag i skolan, vid lunch fick jag Miyase och Jennifer till en mysig resturang och åt husmanskost, haha! Nostalgi på hög nivå var det, lite bamba feeling över det hela! När vi slutade, klockan 17 så var det bläcksvart ute, svart svart läskigt var det! Vi har ju en damm utanför våran skola och när man kollade ut speglades alla lyktor i vattnet, mysigt men lite halvt läskigt! 

När vi satt på bussen idag så sa jag "ÅH KOLLA JULPYNT!!!!" Felix frågade mig om jag gillade julen och jag svarade "JAAA SÅKLART". Jag tror min klass tycker jag är lite konstig, typ skriker över julpynt i stan haha! Men som jag sa till Jennifer och Miyase innan, jag uppskattar verkligen dom här små stunderna i livet! 
Ta vara på era dagar och människorna omkring er som gör era dagar till en av dom bästa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0