Och så var det över








Oj vilket höstlov!! Kan jag få uppleva det igen??
Jag har verkligen haft bland dom bästa dagarna i mitt liv! Har i alla fall haft ett grymt höstlov! Men imorgon är det back on track tillbaka i skolan med nya tag! 

Igår, många verkade spendera sin kväll på en halloween fest men jag har varken känt halloween känslan eller haft orken till det. Alla Helgona har fått en annan betydelse för mig efter carolines död så istället för att festa igår så spenderade jag kvällen på Vapiano med en bästis! 
Åt god middag med min Bella och kvällen avslutades i min kärleks famn. Kunde inte fått en bättre lördag!! 


Idag däremot jobbade Fredrik vilket innebar att jag tog mig hem rätt så tidigt, åt frukost och sov en stund till. Städade mitt rum, var ute i en timme och joggade! Riktigt skönt! Besökte Carolines grav, stenen har kommit nu och den är obeskrivligt fin! Har även pluggat idag också, en effektiv söndag helt enkelt! Nu väntas sängen med TVD, puss och godnatt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0