Monday

Heej, efter en super mysig helg så laddar jag om för en ny skolvecka!
I Fredags så fyllde ju Caroline år vilket var en tuff dag men tillsammans med Ulrika och Carolines familj så blev dagen bra. På lördagen åkte jag in till stan, träffade Bella. Vi strosade runt i massa butiker och vid 5-6 tiden var vi hemma och då åt vi en god middag. Mot kvällen åkte vi och handlade kladdkaka och färska hallon. Det var otroligt gott! Det var även middagen jag lagade till pappa igår. Eftersom att han är mycket för Frankrike så gjorde jag en fransk fisksoppa. Vi i familjen åt middag och efterrätt, vilket var så mysigt! Sedan träffade jag min prins som jag inte hade fått träffa på ett tag.
 
Dagen idag bestod utav en lektion sedan drog jag mig hem och gjorde en god brunch! Mår inte helt hundra, känner mig febrig och har en sådan huvudvärk. Hoppas det blir bättre imorgon! Nu ska jag ta mig något att äta och sedan kolla på TVD, puss! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0