I can hear the sound off December

Heej! Bloggen ligger åt sidan i mitt liv, verkligen.. Jag bloggar när jag har tid och lust och det passar mig bäst. I alla fall, ytterligare en vecka har passerat och det går otroligt fort fram! Imorgon är det redan första advent och på måndag är det första December, helt sjukt!!
Samtidigt som dagarna rullar på så pluggar jag varenda dag, det är inte så mycket men man känner sig dränkt i alla uppgifter som kommer. Igår var jag ledig, gjorde ingen nytta på dagen. Hade lite spa här hemma, städa, åt och bara va. På kvällen träffade jag Amanda, Issa, och Julia för myskväll. Senare inpå kvällen fick jag äntligen träffa min prins, jag och Fredrik har inte träffats på 8 dagar. Vilket suger så oerhört mycket.
 
Men bortsett från dom 8 riktigt dåliga dagarna utan honom så ska vi alla fall ses ikväll. Fika och gå på bio, som en liten dejt! Ska bli jätte roligt faktiskt!
Är i alla fall hemma nu från en natt hos Fredrik, plugg står på schemat fram tills att jag ska in till stan. Hoppas ni får en jätte bra helg, skriver säkert imorgon! ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0