Boulebar


Hej bloggen, kvällen igår var riktigt perfekt! Efter skolan så pluggade jag lite tillsammans med Julia men efter att ha insett att plugget inte riktigt gick in så åkte jag hem och vilade mig istället.
Vid sju var vi i familjen påväg in till stan. Det var så perfekt för pappa! Boulebar ligger faktiskt i Rosenlund och allt var så så bra. Stället, maten, upplevelsen, personalen och allt annat. Vi var så nöjda när vi åkte hem... Trötta också för efter att vi hade ätit både middag och efterrätt så spelade vi boule. Mamma och pappa vann över mig och Saga, vilket kanske var bra då pappa fyllde år! Allt var super och när vi kom hem deckade jag på en gång.
 
Efter gårdagen så har dagen idag varit bra också, inget speciellt direkt.. Ska i alla fall plugga inför mitt FEK prov på torsdag nu! Hoppas ni har haft en bra start på veckan! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0