Weekend










Hejsan på er, jag har haft en jätte bra helg! I fredags träffade jag Bella på kvällen, vi satt ute på min altan och åt fruktsallad med glass och bara myste. Skulle träffat Fredrik senare på kvällen men det blev inte så, träffade honom igår kväll och sov där efter Bellas trevliga tjejmiddag! Middagen blev lyckad, riktigt god mat & sällskap! Var även hemma hos Caroline och firade hennes bror Hampus på förmiddagen, vilket också var kul! 
Imorse åkte jag ifrån Fredrik för att åka in till en loppis i Majorna. Jag, Jennifer, Miyase och Tobias var en grupp från klassen som skulle samla in pengar! Det gick jätte bra och nu är jag påväg hem tillsammans med Amanda och Bella!
Ska hem och äta morsdag middag och sen plugga lite! Här säkert av mig sedan, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0