Saturday

Heej på er, känns som om det var ett tag sedan.. Men så länge sedan var det ju inte!
Så vad har jag gjort? I torsdags kväll kom vår älskade Julia hem från ett år i Usa.. Jag, Issa, Lizel, Linnea, Jennie och killarna överraskade henne rejält när hon kom hem från sin resa! Vi åt tårta och prata massvis, helt otroligt att hon varit borta ett år ifrån oss.. Men nu är hon hemma! Jag och Issa stannade kvar en stund in på kvällen, vi hjälpte Julia att packa upp och så pratade vi lite! Igår pluggade jag och senare på kvällen drog vi in till Muchacho inne i stan och var där hela kvällen. Dom flesta var på Summerburst igår men vi hade det jätte trevligt också även om vi inte var där! Spenderade natten hos Fredrik vilket var mysigt, ska hem till honom ikväll också. Ska bara få lite plugg gjort innan jag kan slappna av.. Känns som om det är söndag idag, men det är skönt att det bara är lördag för då vet jag att jag har tid till mitt Kommunikations arbete imorgon! Nu ska jag sätta igång, hoppas ni får en grym lördag! ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0