Måndag återigen..

 Heeej! Då var det måndag igen, veckan började väl sådär tycker jag väl.. Måndag, nationella i engelska och regn. Det gick helt okej med engelskan, det kunde gått bättre men gjort är gjort. Jag gjorde mitt bästa och det är de som räknas. Redan vid 10:40 fick vi åka hem vilket jag tyckte var underbart då jag var helt slut efter 6 timmars sömn.. Åkte hem och åt och sedan somnade jag gott i soffan. Nu ska jag försöka fått lite plugg gjort då jag knappt gjorde något i helgen.. Ikväll ska jag träffa Fredrik och sova där, är i stort sätt ledig imorgon så det blir toppen!
Jag har fått några kommenterarer här på bloggen som är väldigt kul att få ibland, jag kommer att svara på dom inom kort! Så att ni vet, jag har inte glömt av er! ♥

Kommentarer
Postat av: Julia

Vem är Fredrik? Hur kommer det sig att ni har börjat umgås? :) Bilden på er två var såå fin

2014-05-12 @ 17:08:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0