Majväder

Halli! Mår ni bra? Jag mår helt okej, har tyvärr fått en hemskt förkylning vilket är riktigt jobbigt då jag behöver vara pigg och må bra för att orka med dom sista dagarna i skolan med allt plugg. Har två uppsatser, matte NP och ett svenska grammatiks prov.. 
Har ingen ork just nu till något, men det löser sig! Imorgon är det fredag vilket innebär helg.. Hela helgen kommer bestå utav plugg, så att all ångest försvinner! 
Idag var vädret så otroligt fint, passade på att ha kjol vilket var så skönt! Köpte glass på rasten och njöt utav solen! Såg att majvädret kommer bara bli bättre och bättre nu vilket är så otroligt skönt att höra! Kändes som om hösten var påväg faktiskt.. 

Har precis bakat klart en kladdkaka med smälta marshmallows, sååå gott! Tips!
Nu ska jag fixa iordning mig inför sängen och sedan sova! Även om jag sovit 10 timmar i två dygn på rad så är jag lika trött.. Haha alla är typ trötta!
Hoppas ni alla mår fint, 26 dagar kvar till sommarlov!! Håll ut! Puss och kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0