Feeling better

Hej på er, det får bli ett härligt nattinlägg! Mår mycket bättre nu jämfört med innan. Fick en uppsats gjord förut vilket var riktigt skönt, nu kan jag släppa det! Efter att ha städat och gjort fint så träffade jag upp Issa! Det var jätte mysigt att träffa henne, saknat den tjejen! 
Vi hade det jätte mysigt, åt choklad doppade jordgubbar och pratade en massor. Behövdes verkligen! Påväg hem från Issa så smsade Bella och frågade ifall jag kunde tänka mig att sova hos henne eftersom att hon var själv hemma! 
Så nu är jag hos Bella och bara myser! Sitter i sovtröja inlindad i en filt och lyssnar på musik. Precis vad jag behöver just nu. Vi ska säkert sova strax, men jag känner mig ovanligt pigg. Kanske för att jag bara suttit inne idag..
Ska bli mysigt att vakna upp bredvid Bells imorgon och göra god frukost. Resten av dagen kommer jag behöva plugga matte.. 
Hoppas ni har haft en bra fredag och en bra start på eran helg! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0