Underbara dag

-Gott!
-Anja!
-Bästa vännen!
-Jag o Olivia!
-Julia!
-Emelie & Anja!
 
Hejsan, ska berätta lite fort om min dag.. Efter en skoldag så gick jag, Jennifer och tjejerna från klassen runt i stan. Fick köpt två mycket behövliga saker med mig hem. Eftersom att vädret var så jäkla underbart köpte vi med oss frozen yoghurt (standard) och satte oss vid kanalen. Det var så otroligt skönt, mysigt och underbart!
När jag och Jennifer väl kom hem sedan var vi ute i 2 timmar och gick, vilket var super skönt det också. Nu ska jag fixa iordning mig och sedan åka in till stan tillsammans med Jennifer för att träffa upp tjejerna för att äta på restaurang! Ska bli super trevligt! Hoppas ni får en grym fredags kväll! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0