Moonthai








Hej, att blogga två ggr per dag är ju lite ovanligt.. Men ni ser själva, jag börjar sakta men säkert börja blogga igen!

Jag haft en en sådan bra fredag! Var i stan och hade det super mysigt, sedan gick jag promenad med bästisen och nu på kvällen var jag och 10 andra tjejer på Moonthai Kitchen! Det var ett sådant häftigt ställe, allt var inspirerat från Thailand. All inredning var så häftig och man fick verkligen en utomlands känsla! Vi åt och drack gott, kunde inte bli bättre. Efter att dom flesta hade dragit vidare så satt jag, Jennifer, Anja och Emelie kvar på restaurangen och snackade. 
Har verkligen haft en lyckad dag, varit glad och pigg. Det har varit fint väder och plusgrader! Nu ligger jag i sängen och ska sova! 
Godnatt & sov så gott! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0