Nedräkning..

Hej på er! Stannar hemma från skolan idag eftersom att första lektionen var inställd och den andra var ganska onödig.. Men det var skönt att det var så eftersom att jag har sådan migrän, tror det är trycket i luften som får mig att må såhär.. Inte så bra när jag behöver plugga inför mitt svenska prov imorgon. Men det är verkligen inte långt kvar nu alltså!! Är ju "ledig" idag, imorgon är det skola och sedan på torsdag-fredag är jag ledig. Jensens treor tar studenten på torsdag så då slipper vi skolan, på fredag är det sveriges nationaldag så då är vi också lediga! Så det blir ytterligare en långhelg, så sköönt! På måndag har jag kompledigt och på tisdag är det skola, ska även klippa mig på tisdag! Ska bli skönt att bli av med lite längd + slinga håret!
På onsdag väntas skolavslutning vilket är underbart! Sedan har jag två veckors ledighet innan jag börjar jobba!
 
Efter att jag hade slutat skolan igår så mötte jag upp Bella och lunchade, träffade även Fredrik sedan när jag vänta på att Bella skulle skriva klart sitt matteprov! Det var mysigt att träffa dom båda lite sådär halv spontat och spendera tid med dom!
Mina två absolut bästa, finaste och vackraste änglar! Älskar er bda så otroligt mycket, även om en av er är en riktig ängel! ♥

Igår kväll träffade jag upp Ulrika, vi promenerade till graven och satt där ett tag. Det är fortfarande overkligt för både henne och för mig. Att det snart har gått 100 dagar sedan hon dog är ofattbart, obeskrivlig känsla. Det händer mycket bra och dåliga saker i mitt liv just nu. För det mestadels bra saker som jag bara vill dela med mig utav till henne. Saknaden igår var verkligen jobbig men det var så otroligt skönt att träffa Ulrika. Vi bestämde även oss var att spontant åka hem till Caroline trots att klockan var halv 10. Vi var så välkommna så och det var verkligen behövligt. När man saknar Caroline som mest är det bästa att vara hemma hos henne, närmare kan man inte komma liksom. Ska till graven i kväll igen tillsammans med Amanda.
 
Nu i alla fall ska jag till ica tillsammans med Bella och köpa lite frukt och sedan ska jag plugga järnet inför svenska provet imorgon! Behöver bara få e så det är lugnt!
Ni får ha en jätte bra dag, nu ska jag klä på mig och bege mig! Puss! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0