Ledig


Godmorgon! Just nu ligger jag i Fredriks säng och ska ta det lugnt tills klockan blir 9.. Träffade Fredrik efter skolan och arbetsintervju igår, vi eller aa han pluggade lite, jag vilade mest för jag känner att jag har en förkylning på g.. Vi bakade och hade det mysigt som vanligt! Helt sjukt hur mycket jag tycker om den killen. 
Han åkte precis iväg till skolan men eftersom att jag är ledig idag så stannade jag kvar lite! Om nån timme ska jag dra mig hemåt, där väntas städning och plugg.. 
Det är skönt att jag är ledig idag så att jag får tid till plugget, kommer knappt få någon tid åt det i helgen då jag och Ulrika ska köa till Håkan! 
Hoppas ni får en bra torsdag, puss o kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0