Gamla kommenterar - svar

Fråga:   Vem är Fredrik? Hur kommer det sig att ni har börjat umgås? :) Bilden på er två var såå fin
            - Hur träffades du och Fredrik? Ni är jätte söta ihop!
            - vem är fredrik? :)
Svar: Har nu fått några frågor kring vem Fredrik är och det är väl dags att svara på dom frågorna men jag vill även tacka för era fina kommentarer kring bilden på oss! ♥ Jag träffade Fredrik i julas på ett krök, ända sedan dess har vi haft kontakt. Det har väl gått upp och ner men jag kan säga att han betyder så otroligt mycket för mig. Han är så så bra och får mig på glatt humör och får mig att må  så bra. Ni vet att jag har haft det tufft kring hela situiationen med Caroline, han har funnits där för mig och lyssnat, även om vi inte kände varandra så väl då. Jag är riktigt lyckligt lottad och är SÅ glad att jag har honom i mitt liv. Tänker inte gå in på detalj med allt men jag har väldigt starka känslor för honom och tycker riktigt mycket om honom!

 
Fråga: Varför blev det så att du jobbar hos henne? Varför en hälsokost liksom? vad gör du för något där, har du ansvar över hela butiken?
Svar: När jag var yngre så besökte jag och farmor den butiken väldigt mycket och köpte saker. En dag så frågade jag ifall jag kunde få praktisera där och så blev det. Var där två gånger och praktiserade och förra sommaren så jobbade jag där. I tre veckor hade jag ansvar för butiken. Öppnade, stängde, höll koll på kassan, lagret, varor, rutiner som städning osv! Det var ett extremt stort ansvar då jag inte kunde på mycket om hälsokostens värld heller.. Fick plugga och ha en mapp till hands när kunder kunde komma och jag inte visste såå mycket.. Men i tre veckor gick det hur bra som helst och det var så värt det för jag ska jobba där i sommar också, bland annat. Jag är inte så intresserad av hälsokost men det är ett otroligt roligt och spännande jobb. Man blir väldigt erfaren och det är alltid bra att ha i CV.
 
Fråga: Åh har du på dig den aztec koftan från fiorucci? Vet du om den finns kvar?? Hur mycket kostar den förresten?
Svar: Ja det har jag! Den finns tyvärr inte kvar då jag köpte den i höstas för 800.-
 
 
 
Fråga:  Har du besökt någon kurator? Eller hur har du klarat dig igenom denna hemska situationen?
Svar: Ja jag besökte en kurator ganska fort efter att Caroline hade dött. Först tyckte jag att det var riktigt onödigt "varför ska jag dit för?" lite så tänkte jag. Men det hjälpte mig att läka även om det inte var mer än 4 ggr. Kuratorn hjälpte mig att prata, gå igenom sorgen. Det var skönt att prata med någon som man inte kände eller kände til händelsen. Men bortsett från kuratorn har jag mina underbara vänner och min familj, släkt som hjälpte mig.

Fråga: Vad hände henne egentligen? Har bara hört en massa rykten då jag bor i Göteborg och har kompisar som var bekanta med henne men jag hade velat veta vad som egentligen hände, vill inte tro på rykten.
Svar: Kan förstå att man hör massa rykten om en sådan här situation men jag tänker inte berätta allt här på bloggen då jag respekterar familjen för mycket. Alla ska inte heller veta hur, när, varför. Men det jag vill dela med mig utav var att Caroline dog livet av sig. Hon kände att hon inte passade in i denna världen, som jag tror många ungdomar känner idag då alla krav på oss är enorma och helt sjuka. 
Det har idag gått 100 dagar sedan hon lämnade denna världen och det är tufft, riktigt tufft. Men med tiden så läker man och jag har lärt mig att leva med denna smärtan. Har fina saker att leva för, fortsätta kämpa!

Kommentarer
Postat av: Linn

<3

2014-06-05 @ 23:04:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0