One more week

Hej! Hur mår ni? Jag mår helt ok, är lite seg i huvudet men det ska nog gå över! Känns som om jag vänt på dygnet, sedan kan det bero på att jag fick så lite sömn inatt.. Har i alla fall bara degat hemma idag, ätit godis och kollat på film och serier. Varit sådant mysväder ocskå så det har varit perfekt! Strax ska jag ta på mig och sedan drar jag, Bella och Amanda hem till Johan för att kolla på finalen. Är inte ett dugg intreserad, lite spännande är det väl men jag är inget fotbollsfan.. Ska bli mysigt oavsett! Hoppas ni får en bra söndags kväll, imorgon väntar jobb...
Hoppas verkligen att denna veckan går fort! Måndag till onsdag väntar jobb, på fredag ska jag och Ulrika (som kommer hem imorgon!!) hem till Caroline och börja rensa hennes rum.. På söndag kommer min älskling hem, kan inte vänta tills jag får se honom igen. Krama om honom och kyssa honom, har längtat ihjäl mig efter den dagen då han kommer hem och jag får vara i hans famn. Kan ju säga att det har varit riktigt jobbigt utan Fredrik, han är ju sådan stor del utav mitt liv, bland det finaste och bästa jag har. Så lätt har det inte varit.. Han kommer i alla fall hem på söndag, sen har vi 10 dagar framför oss innan jag åker till Antibes. Men det är bara en vecka, inte tre..
Kram ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0