Random thoughts

Har velat ha höst & vinter men nu vill jag bara ha en lång, varm och skön sommar med mina vänner!
Är trött på allt regn och rusk, det är som om hösten är tillbaka, det snackas om att det inte ens kommer någon vinter, hellre snö än regn faktiskt. Fast hellre sol och värme!
 
Vill verkligen börja gymma igen och ta tag i min kropp men jag är för lat. Är inte tillräckligt stark typ.. Finns för många hinder, men imorgon ska jag till gymmet och försöka & ikväll blir det andra promenaden!
 
Haft på mina lösnaglar sedan nyår och tänker inte ta av dom. Har verkligen börjat äcklas av mina korta avbitna naglar. Ska börja äta silica igen (har det hemma) och inte bita/riva. Men lösnaglarna kommer sitta på. Även om det inte är skonsamt mot mina nagelband..
 
Har verkligen tappat mitt foto intresse, antar att det är för att det är så tråkigt väder osv. Men jag hade jätte gärna velat köpa ett nytt objektiv och bara börja fota. Min kamera är ändå bra (och dyr haha) så jag borde hitta mitt intresse igen!
 
Har haft tankarna på att köpa ett par låga, bruna Prime. Hade varit så najs och så snyggt. Har aldrig velat ha ett par för att alla andra har de  men nu vill jag testa en annan sort av sko - Boots. Så testade jag ett par Prime och dom satt så snyggt! Anatgligen köper jag dom!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0