Musiken förstår en

Godmorgon! Vaknade vid 10, hemma i min egna säng. Är riktigt trött och inte på världens bästa humör! Och vad gör man då? - städar, bakar och går på promenader tillsammans med sin kamera och fotar! Lite Disa terapi haha! Har inte kunnat sova så mycket inatt så jag hoppas att jag piggnar tills ikväll! Behöver verkligen städa mitt rum och jag känner verkligen för att gå ut!
Men just nu ligger jag i sängen, lyssnar på Håkan. Kan inte bli bättre för tillfället! Det är verkligen skönt att lyssna på hans musik, man lever sig in texterna och han förstår hur mina känslor är. Ett bra musiktips till er som kanske är lite vilsna! Vilket djupt inlägg alltså!
Ha en fin lördag, puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0