Migränen återvänder

Hej igen! Bloggar aldrig från datorn längre känns det som, appen funkar bättre med min 5s faktiskt.. Riktigt skönt! Kom hem från skolan för en stund sedan har jag sådan migrän så jag vill gråta! Känner verkligen pressen på mig själv när det gäller matteprovet på torsdag, att jag måste plugga och klara det. Men med denna huvudvärken kommer jag inte fått något gjort, kanske inte ens träning! Känner att jag gnäller mycket, borde väl istället sprida någon slags positiv stämning på min egna blogg men det går inte med denna migränen.. Jag hoppas innerligt att ni i alla fall mår bra! Puss på er!
Dagen kläder, kan inte bli slappare. Men gillar ändå att bara ta på sig en mysig kofta och ett par uggs, så skönt och bekvämt! 

Kommentarer
Postat av: Helena R

Härlig outfit! :)

Svar: Tack så mycket, super mysig! (:
Disa Thorsson

2014-01-16 @ 19:57:50
URL: http://www.imakeyousmile.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0