Första dagen på veckan avklarad..

Saknar Cypern..
 
Hej! Sitter just nu med musik i öronen och kollar igenom Cypern bilderna, hade varit dröm att vara där nu istället för här faktiskt.. Igår snackade jag, Amanda och Jennie om Magaluf i sommar och herregud vad jag vill dit. Tänk er två veckor utomlands med god mat & dricka, festa, bada, sola, shoppa och bara leva livet med vännerna! Hade ju varit så underbart! Ska snacka med mamma, men vi får väl se vad hon tycker om Magaluf haha! Nu ska jag göra klart min uppgift i pedagogiken. Sen blir det kladdkaka framför PH, puss!

Kommentarer
Postat av: Helena R

Det är så härligt att kolla igenom bilder från semstern men också lite jobbigt! Speciellt när det är så kallt ute :/ Hehe kramar

Svar: Ja men visst är det! :)
Disa Thorsson

2014-01-20 @ 21:23:34
URL: http://www.imakeyousmile.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0