Bekännelser..

Jag har förändrats extremt mycket jämfört med när jag gick i ettan. Lyssnade mer på Kent, Håkan, Laleh, Veronica Maggio och klädde mig inte samma som nu. Kan kolla tillbaka på outfits och skämmas...
 
Hatar ost som man har på mackan, men jag är förälskad i keso, mozarella och fetaost!
 
Blir lätt intresserad av killar, det behövs inte mycket för att jag faller typ. När jag väl gör det, är det kört. Då får jag värsta förhoppningarna och tankar på hur det kommer se ut i framtiden typ.. Lite läskigt faktiskt. 
 
Har en jätte bra relation med min mamma. Vi skämtar väldigt ofta och har samma humor. Jag kan prata med henne om allt, spelar ingen roll om det gäller kompisar, killar, skolan eller annat. Hade inte kunnat föreställa mig en värld utan henne. 
Litar lätt på personer jag knappt känner. Pratar gärna öppet om mina problem och tankar med folk som jag inte känner. Kan vara lite negativt..
 
Är konflikträdd. När jag var yngre var det oftast jag som bad om ursäkt även om det inte var jag som hade gjort något. Bara för att slippa undan konflikterna..
 
Ibland, mitt i natten kan jag få värsta städrycken. Han vakna till och känna att jag MÅSTE städa "detta stökiga rummet kan jag inte vakna till imorgon". Så kan jag ta fram dammsugarn mitt i natten. Men det uppskattas inte utav min familj..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0