Before spring

Before spring
Innan våren ska jag..
 
..Inskaffa mig fler par jeans, men även shorts inför sommaren. Tröttnat så extremt på alla mina jeans nu, så jag har hellre mina svarta jeans framför alla mina blåa..
 
..Tröttnat lite på mina Converse, men jag funderar på att "pimpa" ett par. Men bortsett från mina tråkiga Converse har jag alltid velat ha ett par Vans. Svarta känns enklast men jag gillar dom knallröda också. Som tur är finns det flera butiker som säljer Vans i Göteborg.
 
.. Har ju snackat massa om Prime och nu är det snart dags att bestämma sig. Men oj oj oj vad det är svårt att välja färg. Är ju en sådan person som måste tänka rejält, typ "vilken av färgerna passar bäst till en ny väska som jag ska köpa?" "kommer svart/brunt passa bäst till mina marinblåa mockajacka?" "vilken färg är enklast att matcha till en outfit" m.m. Men när tiden är inne ska jag köpa ett par. Helst nu eftersom att det är vinter, men Prime är väl inte dom varmaste skorna enligt mig. Uggs är ju bättre nu när man fryser till is.
 
..Ska se till att köpa en ny väska innan våren. Kikat runt lite och skulle så gärna vela ha en Longchamp. Så stilfulla, enkla och snygga. Inget krångel typ, haha. Men där har jag ett problem till.. Vilken färg!?
 
..Och till sist, en till vårjacka. Har ju min mocka som jag ska använda flitigt men det kan ju vara kul att byta lite. Så en skinnjacka kanske? Jag hade en skinnjacka senast när jag gick i 7/8 någon gång. Vet inte riktigt om det passar mig, men kanske?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0