Sunny sunday

Åh denna dagen var så mysig, det var vår i luften och jag och Bella satt på min altan och bara va. Innan det hade vi varit i stan och fikat på en uteservering. Hoppas hoppas våren kommer snart!
 
God morgon! Vaknade tyvärr med migrän idag och hoppas innerligt att det försvinner så att jag orkar med både lite plugg och träning. Hade tänkt att plugga klart det mesta idag så att jag är frå från måndagen till nästa helg. Om det nu är lov ska man faktiskt inte plugga utan ta det lugnt och ha kul!
Ska i alla fall avsluta min debattartikel alldeles strax så jag har eftermiddagen fri! Hoppas ni får en jätte bra söndag, så hoppas jag att min migrän försvinner så jag också får en bra dag! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0