Första Februari

Följ mig på instagram: disathorsson

Hej på er! Lagt bloggen helt åt sidan idag eftersom att jag har varit så trött. Vaknade nio imorse och fixade en jätte god frukost som jag sedan tog med upp till sängen. Eftersom att jag vaknade såpass tidigt hade jag massa tid till att inte göra något. Jag satte på några avsnitt av TB och låg kvar i sängen tills jag gick ut på en promenad med min kamera. Gaah vad längesedan det var, helt sjukt. Fotade en hel del men jag är inte helt nöjd. Men det var ju ett tag sedan jag fotade så det kanske är anledningen..
 
Har precis klivit ur duschen, ikväll ska jag hem till Jennie tillsammans med dom andra tjejerna för att ha en mellokväll. Vi ska helt enkelt äta gott och mysa framför melodifestivalen! Ska bli riktigt mysigt!
Imorgon blir det plugg plugg plugg och träning! Puss, ha en bra lördagskväll! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0