På önskelistan

Shoppa.. Är i ett stort behov att rensa garderoben. Ut med allt och in med massa nytt. Nu när våren kommer så kommer butikerna fyllas med massa nyheter!
 
Klippning & Slingning.. Nu är det snart dags att boka tid igen känner jag. Hade en tid bokad nu på sportlovet men jag fick avboka den tyvärr. Hade ju varit riktigt skönt att fått klippt topparna och slinga håret!
 
Inskaffa mig lösögonfransar.. Något jag tänkt på länge nu, och jag tänker att det är något som jag kommer skaffa mig när sommaren kommer. Ett tips är att först köpa på tex Åhlens och se om man faktiskt passar i de och sen kanske ta sig till en salong och få det fixat på riktigt.
Cypern 2013
 
Resa, NU.. Klarar inte av tanken att jag har skola hela mars, april, maj och halva juni kvar.. Och februari också såklart.. Vill ha sommar lov nu på en gång. Ska jobba i början och sommaren, sedan resa med familjen och avslutar sommaren med Magaluf. Längtar självklart till att njuta av den svenska sommaren också med vännerna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0