Lyckad gårdag

Hej mina vänner! Jag hade en sådan bra gårdag igår ska ni veta. Först träffade jag och Saga upp farmor och Tuva. Vi fick pengar att shoppa för, så jag fick köpt en tröja som jag är väldigt nöjd med faktiskt. Efter lite shopping åt vi på restaurang och sedan fikade vi. På eftermiddagen sedan så träffade jag upp Amanda och Bella. Vi köpte vi goa saker till kvällen. Det blev verkligen lyckat, vi hade det så roligt och så mysigt! Älskar er tjejer! Hade som sagt en riktigt mysig och lyckad alla hjärtans dag! Hoppas ni hade desamma!
 
Idag ska jag slappa fram tills att jag och Magnum åker in till stan. Ska kika på något plagg till Jennifers 18-års fest om en vecka. På tal om den bruden, så kanske hon, Bella och Amanda kommer hit ikväll!
Mina fina girls!

Kommentarer
Postat av: Isabella

Oh den bilden känner jag igen ;)) Var en jättelyckad alla hjärtans dag igår!!
Love you girls <33 ses ikväll!

2014-02-15 @ 12:07:00
URL: http://Isabellahylens.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0