Countdown..

5 dagar kvar till lov.. - Det ska bli så skönt med lov. Ska inte plugga något, bara umgås med vänner, vila upp mig, äta gott m.m.
 
125 dagar kvar till Håkan.. - Ska bli så kul att se Håkan igen, längtar ihjäl mig tills jag och Ulrika ska köa till konserten!
 
129 dagar kvar till sommarlov.. - Herregud vad jag längtar till sommarlov. Varma kvällar, doften av nygrillat kött och nyklippt gräs, sena kvällar, fester,åka moppe, bada, sola, resa, fina outfits m.m. Längtar ihjäl mig!
 
257 dagar kvar till 18.. - Snackade med mamma om att fylla 18, Så mycket händer väl inte, mer än att jag får dricka lagligt och gå på krogen. Kommer ju fortfarande bo hemma. Kommer ha kontroll över mina egna pengar när det gäller mina konton osv. Jag är myndig, det är de. Men det ska i alla fall bli kul att äntligen fylla 18! Men eftersom att det är så långt kvar så fokuserar jag på annat haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0