Can't remember to forget you

Heejsan! Hur mår ni? Jag mår bara bra! Började dagen med skola, började ett och slutade halv tre. Det enda vi hade idag var att redovisa. Min grupp och jag klarade oss alldeles galant. Kom hem och gjorde det vanliga. Åt, slappa och pluggade. Nu har jag lämnat det åt sidan även om jag inte är så nöjd med min insats idag, hehe. Just nu fokuserar jag endast på helgen, allt annat är bara tråkigt.
 
Imorgon är det onsdag, lång och trist dag men efter skolan ska jag och Jennifer på dubbelpass, taggaaa! Har inte så mycket mer att skriva, inget speciellt händer i mitt liv just nu. Bara allmänt tråkigt med skola, plugg och träning. Men som sagt på torsdag och på fredag händer det grejer. (Som sticker ut från allt annat haha) Puss & kram på er!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad har du för planer i sommar? Resor, jobb osv!

2014-02-20 @ 20:17:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0