Allt bara släpper

Saknar denna mysiga dagen!

Heej! Min dag har varit riktigt bra! Matte provet gick awesome och vi slutade även en timme tidigare. Och det är fredag imorgon! Kan det bli bättre? Efter matteprovet släppte allt, är helt slapp i hela kroppen men jag har dock fått gjort lite på min debattartikel i svenskan. Kommer behöva sitta med plugg i helgen för att slippa sådant på lovet..
 
Imorgon blir det en vanlig skoldag, men efter det ska jag träffa mina efterlängtade vänner - Caroline & Ulrika! Åååh kan inte beskriva med ord hur mycket jag har saknat dom. Ni har väl inte glömt av dom va? Vi ska i alla fall träffas och äta på restaurang och sen köpa med oss gott hem till Ulrika och ha våran traditionella filmkväll! Underbar start på helgen & lovet! Det är verkligen något jag ser framemot imorgon. Vi kommer att ha så mycket att prata om eftersom att vi sågs senast i november.. 
Ha en fortsatt fin kväll, puss! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0