Alla hjärtans dag ♥

Många tycker att denna dagen är extremt överskattad, vilket jag håller med om. Bara för att det är Alla hjärtansdag, så ska man vara lite extra snäll. Vilket jag tycker är ganska trist för såklart ska man vara gullig mot sin partner/vän året om. Jag menar, dom andra 364 dagarna då? Bortsett från att jag tycker att dagen kan vara ganska orättvis så tycker jag självklart om dagen. Jag som inte har pojkvän kommer att spendera min dag med mina vänner. Kanske kommer jag att baka söta bakelser eller köpa godis, rosor eller något annat fint är ju bara gulligt. Köper alltid blommor till mamma och ger choklad till pappa. Detta året gör jag nog desamma, och till mina vänner? Ja vi får väl se. Jag är ju väldigt romantisk av mig så denna dagen är ju egentligen till för mig haha!
 
Min dag kommer först bestå utav lunch tillsammans med Saga (min syster), min kusin Tuva och min farmor. Vi ska äta på restaurang, vilket jag tycker ska bli riktigt kul! Ska sedan träffa upp vännerna på kvällen! Hoppas ni får en underbar oavsett hur ni spenderar den!♥ ♥ ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0