About me

Är ofta väldigt orolig av mig. Vet inte riktigt varför men jag är sådant kontrollfreak och vill att allt ska vara perfekt.

När jag väljer kläder MÅSTE det matcha, annars får jag panik. Det är absolut den jobbigaste tvångstanken.

Har alltid legat ett snäpp efter alla. Det gäller inte bara utveckling (kropp osv) utan även åsikter. Jag hade aldrig velat ha ett par Prime ifall någon hade frågat mig i somras tex. Saker och ting kommer som det kommer i mitt liv.

Hade en förälskelse genom hela högstadiet. Och dom flesta visste om det. Idag ångrar jag att jag inte stod upp för det och berättade för honom. Men samtidigt tycker jag att det är skönt som det har blivit som det har blivit. Har idag inga känslor för honom, och det pirrar inte längre i magen när jag ser honom. Tycker att det är skönt att vi är vänner.
Har varit vän med Amanda sen 2års åldern och jag är idag väldigt stolt och glad över vår vänskap. Kan alltid vända mig till henne! Men det har inte alltid varit lätt.. I lågstadiet fick vi faktiskt hjälp utav en specialpedagog för att vi bråkade så mycket..
 
Jag tror på karma och vad som står i horoskåp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0