+ +

Hej, hoppas ni alla mår bra! 
Då var första dagen av denna veckan över, grymt skönt eftersom att denna veckan är så otroligt kort. Imorgon har jag bara en lektion där vi ska kika på film och ha utvärderingssamtal. Efter skolan imorgon ska jag hem till Carolines familj tillsammans med Ulrika. Vi ska äta middag där oså. Behöver inte gå in på allt i detalj vad det är vi ska göra men kika i Carolines rum och sådant. Var ju hemma hos Caroline en vecka efter att hon hade dött, det var skönt att vara i hennes rum. Känna hennes doft och röra vid hennes saker. Såklart var det otroligt jobbigt men jag får ett lugn i kroppen efter att jag träffar hennes fina familj. Jag ska (ikväll) skriva av mig lite, det är dessutom måndag idag..
Bortsett från att jag ska besöka dom imorgon har jag lite andra planer denna veckan också. Vi alla har ju en sådan härlig långhelg framför oss. Det ska dessutom bli bra väder hela helgen så det ska bli otroligt skönt!
Hoppas era första dagar på denna veckan går fort så att ni får en härlig ledighet! Puss & kram, ta hand om er!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh har du på dig den aztec koftan från fiorucci? Vet du om den finns kvar?? Hur mycket kostar den förresten?

2014-05-12 @ 16:55:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0