Divergent

Hejhej! Igår var det första dagen i skolan, det var inte så jobbigt men det var en omställning och man var trött! När jag kom hem sedan och skulle ta tag i plugget kunde jag verkligen inte hålla uppe ögonen. Eftersom att jag skulle följa med Amanda på en förhandsvisning av en film som finest.se hade fixat (Amanda bloggar där) så var jag tvungen att gå och lägga mig lite innan jag fixade mig och åkte in till stan tillsammans med henne! Vi köpte med oss lite gott och träffade upp våra syskon och deras kompisar som även hade fått biljetter! Man kan säga att det var som ett litet gratis event som Finest hade fixat. 
 
Filmen hette Divergent och var så otroligt bra! Är ju mer för romantiska filmer men denna var riktigt bra! I början tänkte man "vad är detta för film egentligen.." men det blev den hur bra som helst. Rekomenderar starkt, den har premiär den 30 april och här kan ni se trailern. Efter filmen var slut åkte vi hem och sedan spenderade jag min natt framför datorn. Jag behövde lämna in en uppgift nämligen. Och det behöver jag även göra idag, vilket passar perfekt då jag är ledig. Ska sitta med plugget hela dagen idag, tur att det inte är super bra väder ute annars hade det hindrat mig. Hoppas ni får en jätte bra onsdag, ta hand om varandra! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0